Digiturundus tehisintellekti ajastul mikrokraad alustab
Tunned, et oled digiturunduse pusletükid küll iseseisvalt kokku otsinud - läbi töötanud artikleid, katsetanud tööriistu, läbinud mõne lühikursuse, aga tervikpilt jääb ikka häguseks?
Digiturunduse mikrokraad aitab sul killud kokku panna, luua strateegiline raamistik ja omandada kindlus, mida vajad teadlikumaks turundamiseks, olgu sul soov kasvada tugevamaks turundajaks või mõista paremini oma turundusinimesi.
Magistritasemel ingliskeelne mikrokraad annab sulle tervikliku ülevaate ja praktilised tööriistad, et rakendada AI, SEO-d, andmeanalüütikat, Google Ads’i ning sotsiaalmeedia- ja e-posti turundust. Õpid looma tulemuslikke strateegiaid, suurendama nähtavust ja konversioone ning tegema andmepõhiseid otsuseid.
See programm sobib turundusjuhtidele, -spetsialistidele ja väikeste ning keskmise suurusega ettevõtete omanikele. Osalemiseks sobib nii alustajale kui ka mõningase kogemusega õppijale.
Mida õpid?
Mikrokraad katab kogu digiturunduse spektri:
- Digiturunduse trendid ja AI tööriistad – kaasaegsed lahendused ja strateegiad
- SEO ja veebilehtede nähtavus – edasijõudnud optimeerimistehnikad
- Google Analytics 4 ja Looker Studio – andmepõhised otsused ja ROI analüüs
- Sotsiaalmeedia ja e-posti turundus – kogukonnad, personaliseerimine ja automatiseerimine
- Google Ads – täismahus kampaaniad otsingus, videos ja rakendustes AI toel
Mikrokraadi viivad läbi oma ala tipptegijad, kellel on tugev taust turunduse, digistrateegia, analüütika, SEO ja tehisintellekti valdkonnas. Nende seas on Kristina Randver, kellel on üle 25 aasta turunduskogemust ning kes on toonud Eestisse Google’i rahvusvahelised koolitusprogrammid; Matas Tvarijonas, Google Cloud’i insener enam kui kahekümneaastase AI ja digitaalse infrastruktuuri kogemusega; ning Marten Saar, rahvusvaheliselt tunnustatud SEO ekspert, kes toetab nii idufirmasid kui ka globaalseid ettevõtteid. Programmis osalevad ka Greta Rutkevičiūtė, andmeanalüüsi konsultant Google’is; Laura Jane Katriina Pesonen, Google Ads’i ja AI-turunduse mentor; ning Andrus Kiisküla, digiturunduse strateeg ja endine digiturunduse juht Äripäevas ja Tallink Grupis. Üheskoos pakuvad nad praktilist ja tulevikku suunatud õpikogemust, mis seob tipptasemel tööriistad ja reaalsed ärijuhtumid.
Kuidas programm sinu ettevõtet aitab?
-
Tugevam strateegiline vaade - Töötaja oskab seada digiturunduse tegevused selgesse seosesse ettevõtte ärieesmärkidega, teadlikult ja sihipäraselt.
- Andmetel põhinevad otsused. Turundusefektiivsus paraneb, kuna kampaaniaid juhitakse faktide, mitte oletuste põhjal.
- Integreeritud turundus. Sotsiaalmeedia, e-postiturundus ja reklaam töötavad koos, luues sidusa kliendikogemuse ja kasvatades kaasatust ning lojaalsust.
- Targemad investeeringud Mikrokraad ei ole pelgalt koolitus, vaid terviklik lahendus. Töötaja omandab süsteemse ja strateegilise vaate, mis aitab teha teadlikumaid otsuseid, planeerida kampaaniaid tulemuslikumalt ja kasutada eelarvet nutikamalt.
Praktiline info
-
Õppetöö: loengud + iseseisev töö koos EBSi magistrantidega
-
Periood: 16. jaanuar – 13. märts 2026
-
Registreerimine/ ostmine: 19. dets – 14. jaanuar >>>
-
Soodushind: kuni 5. jaanuar
-
Veebikonsultatsioonid: oktoobrist jaanuarini – broneeri aeg
-
Maksmine osade kaupa: võimalik neljas osas
-
Nõutav haridustase: kõrgharidus (inglise keel B2)
-
Tunnistus: võimalus ainepunkte magistris kasutada
👉 Kohtade arv on piiratud – registreeru juba täna!
Lisainfo: avatudulikool@ebs.ee
Tõsta oma digiturunduse oskused uuele tasemele!