Sündmus

09 02.21

Teeninduse juhtimise arenguprogrammi virtuaalne infopäev "Robotid võtavad teenindajate töö ära!"

15:30 - 16:30
Virtuaalne

Alustab Teeninduse juhtimise arenguprogramm VI lend! 
Tule saa teadmisi ja kogemusi, mida tähendab kliendikeskus
ja kuidas see toimib! 
Muuda läbi targa juhtimise oma meeskonna ja kliendi
elu paremaks!

 

Teenindusettevõtte tulemused sõltuvad paljudest faktoritest, kuid kindlalt on kaks majakat: klient ja teenindaja. Arvestades kahe olulise aspektiga on teenindust korraldaval juhil vaja hoida kliendikesksust, teenindustiimi ning saavutada tulemus, et klient on ja jääb. Teeninduse juhil on võimalik disainida teenindusprotsessi ja avastada varjatud ressursse nt müügipotentsiaali või ebakõlasid ning takistusi, kus kliendikogemus jääb vajaka, olles samal ajal oluliseks partneriks kogu ettevõtte juhtidele.

 

Programm on mõeldud nii juhile, kui spetsialistile, kes vastutab teeninduse toimimise eest ja tahab seda väga hästi teha ning olla kursis Eestis ja mujal maailmas toimuvaga. Programm sobib nii eraettevõttele kui ka avalikule sektorile. 
 

Programmi eesmärgiks on anda praktilisi kogemusi, töövahendeid ning lahendusi erinevatele teeninduse juhtimisega seotud väljakutsetele ja juht enesearengule. Programmi moodulites ühendatakse loengud grupitööde, arutluste, praktiliste harjutuste ja ettevõtete analüüsiga.

Liitu Teeninduse juhtimise arenguprogrammiga!

Arenguprogrammi virtuaalne infopäev toimub 9. veebruaril algusega kl 15:30. Infopäeva juhib programmi juhtivõppejõud Aires Padar, külalistena astuvad üles programmi õppejõud Mailiis Ploomann (Elisa Eesti, telekomiteenuste valdkonna juht) ja programmi vilistlane Ave Metsla (TS Laevad, teenindusvaldkonna juht, juhatuse liige).

REGISTREERU infopäevale SIIN

 

Lisainfo koolitus@ebs.ee või telefonil +372 665 1323.

Add to Calendar 2021-02-09 15:30:00 2021-02-09 16:30:00 Teeninduse juhtimise arenguprogrammi virtuaalne infopäev "Robotid võtavad teenindajate töö ära!" Alustab Teeninduse juhtimise arenguprogramm VI lend!  Tule saa teadmisi ja kogemusi, mida tähendab kliendikeskus ja kuidas see toimib!  Muuda läbi targa juhtimise oma meeskonna ja kliendi elu paremaks!   Teenindusettevõtte tulemused sõltuvad paljudest faktoritest, kuid kindlalt on kaks majakat: klient ja teenindaja. Arvestades kahe olulise aspektiga on teenindust korraldaval juhil vaja hoida kliendikesksust, teenindustiimi ning saavutada tulemus, et klient on ja jääb. Teeninduse juhil on võimalik disainida teenindusprotsessi ja avastada varjatud ressursse nt müügipotentsiaali või ebakõlasid ning takistusi, kus kliendikogemus jääb vajaka, olles samal ajal oluliseks partneriks kogu ettevõtte juhtidele.   Programm on mõeldud nii juhile, kui spetsialistile, kes vastutab teeninduse toimimise eest ja tahab seda väga hästi teha ning olla kursis Eestis ja mujal maailmas toimuvaga. Programm sobib nii eraettevõttele kui ka avalikule sektorile.    Programmi eesmärgiks on anda praktilisi kogemusi, töövahendeid ning lahendusi erinevatele teeninduse juhtimisega seotud väljakutsetele ja juht enesearengule. Programmi moodulites ühendatakse loengud grupitööde, arutluste, praktiliste harjutuste ja ettevõtete analüüsiga. Liitu Teeninduse juhtimise arenguprogrammiga! Arenguprogrammi virtuaalne infopäev toimub 9. veebruaril algusega kl 15:30. Infopäeva juhib programmi juhtivõppejõud Aires Padar, külalistena astuvad üles programmi õppejõud Mailiis Ploomann (Elisa Eesti, telekomiteenuste valdkonna juht) ja programmi vilistlane Ave Metsla (TS Laevad, teenindusvaldkonna juht, juhatuse liige). REGISTREERU infopäevale SIIN!    Lisainfo koolitus@ebs.ee või telefonil +372 665 1323. Virtuaalne EBS info@ebs.ee Europe/Tallinn public