ebs-logo
MA-Masters hero2 lanscape

EBSi teadus- ja arendustegevuse missioon on rajada ülikoolis pakutav äri- ja ettevõtlusõpe teaduspõhisele teadmisele ning luua uut teadmist selle rakendamise kaudu.

Visiooniks on avaldada mõju juhtimise ja sellega seotud ärivaldkondade uurimisele ning arengule.

Kes on EBSi teadmusgrupid?

EBSi teadmusgrupp ühendab õppejõud, teadlased ja doktorandid, et uurida ja mõista juhtimise, ettevõtluse ja innovatsiooni kokkupuutekohti. Meeskond töötab koostöös erinevate akadeemiliste tasandite ja distsipliinide vahel, et tuua kokku strateegiline juhtimine, ettevõtlik mõtlemine, uuenduslik praktika ja muutusi loov õppimine.

Teadmusgrupi tegevus põhineb teaduslikul põhjalikkusel ja praktilisel rakendatavusel. Meeskond arendab tulevikku suunatud algatusi, mis aitavad nii inimestel kui organisatsioonidel õppida, areneda ja juhtida muutusi.

Teadmusgrupp on kogukond, kus juhtimine kohtub innovatsiooniga ning haridus toetab ettevõtlikkust – kogukond inimesi, kes on pühendunud visioonilisele akadeemilisele tööle ja kestliku ühiskondliku mõju loomisele.

Kuidas teadmusgrupp töötab?

  • Teadmusgrupp toimib EBSi organisatsioonilise osakonnana.
  • Kõik õppejõud – sõltumata lisarollidest (nt programmijuht, projektijuht jms) – kuuluvad ressursina vastava teadmusgrupi juhi alluvusse.
  • Meeskonna ressursid rahastatakse vastavalt töökoormuse jaotusele õpetamise ja teadustöö vahel.

Teadmusgrupi peamised ülesanded:

  • Õpetamisressursside jaotamine kõigi õppekavade lõikes.
  • Juhendamisressursside jaotamine kõigi programmide lõikes.
  • Täiendava rahastuse leidmine teadus- või koostööprojektide kaudu.
  • Meeskonna pädevuste arendamine.

Ressursside jaotuse põhimõtted:

  • Programmijuhid kavandavad ja arendavad õppekavasid ning määratlevad õpetamise ja juhendamise vajadused.
  • Need vajadused edastatakse teadmusgrupile, kes jagavad sobivad ressursid.
  • Teadmusgrupp teeb ettepanekuid ekspertide kaasamiseks.

Eesolevad doktoritööde kaitsmised:

18.12.2025
Eesolev doktoritöö kaitsmine: RETENTION OF WORKING UNIVERSITY STUDENTS IN HIGHER EDUCATION: INSIGHTS FROM THE ESTONIAN CONTEXT 
Mohammad Abu Sayed Toyon 

Juhendajad: Professor Kaire Põder, Ph.D., Estonian Business School, 

Abiprofessor Niveditha Prabakaran Pankova, Ph.D., Estonian Business School 

Oponendid: Kaasprofessor Maarja Beerkens, Ph.D., Institute of Public Administration, Leiden University, The Netherlands 

Vanemõppejõud Oleg Badunenko, Ph.D., Brunel Business School, Brunel University of London, United Kingdom