
Strateegilise turunduse kursus annab osalejale praktilised oskused ja strateegilise mõtteviisi, et kujundada ja rakendada turundusstrateegiaid, mis loovad konkurentsieelise ja toetavad ettevõtte kasvu. Õpe ühendab turuanalüüsi, sihtrühma määratlemise, brändi juhtimise ja integreeritud kommunikatsiooni terviklikuks strateegiliseks plaaniks.
Aeg
22. jaan 2026 - 7. märts 2026
Maht
3 EAP (78 akadeemilist tundi, millest 16 auditoorne töö, 62 iseseisev töö ja 0 praktiline töö)
Eeldused
Õppetase
Antud kursus kuulub magistri õppetasemesse
Keel
Loengud ja õppematerjalid on läbivalt ingliskeelsed.
Õppevorm
Kontaktõpe - Kontakttunnid toimuvad klassiruumis ajakava järgi.
Hind
470 €
Asukoht
EBS ülikool, A.Lauteri 3, Tallinn
Kursus arendab strateegilist mõtlemist, keskendudes suure pildi nägemisele ja targalt valikute tegemisele muutuvas turukeskkonnas. Meeskonnaprojekti käigus õpitakse ühendama andmepõhist analüüsi, kliendiinsight’i ja brändistrateegiat terviklikuks ning konkurentsivõimeliseks turundusplaaniks. Lõputööna valmiv strateegiline raport ja selle esitlemine aitavad lihvida oskusi, mis on hädavajalikud juhtidele, kes soovivad teha mõjukaid otsuseid.
Kursus on mõeldud kogenud spetsialistidele ja meeskonnajuhtidele, kes on liikunud ettevõtluse või turunduse valdkonda, kuid kel puudub akadeemiline taust turunduses. Sobib hästi juhtidele, kes vastutavad ettevõtte kasvu ja positsioneerimise eest ning soovivad arendada strateegilist mõtlemist, tugevdada teadmisi kliendi- ja turuanalüüsist ning kujundada terviklikke turundusstrateegiaid. Tegu on magistritaseme õppega, mis toimub koos EBSi magistrantidega, pakkudes professionaalset keskkonda ja akadeemilist tuge nii äri-, toote-, turundus- ja brändijuhtidele kui ka kasvule suunatud ettevõtjatele
Kursuse lõpetajad saavad täiendkoolituse tunnistuse koos EAP-dega.
Loenguplaan on täpsustamisel. Koolitus toimub ainult reedestel ja/või laupäevastel päevadel ning esimene kohtumine toimub 22. jaanuaril 2026
Strateegiline turundus algab 22. jaan 2026
22.01.2026 - 07.03.2026

Katri Kerem on Estonian Business Schooli ettevõtluse ja ärijuhtimise bakalaureuseōppekava kuraator ning abiprofessor. Enne akadeemilist karjääri töötas Kerem suhtekorraldus- ja reklaamijuhina Eesti ühes suurimas hulgimüügiettevõttes. Lisaks on tal mitmeaastane töökogemus ka rahvusvahelises reklaamiagentuuris Saatchi & Saatchi. Ta on õpetanud Eesti ülikoolides nii akadeemilisel kui ka rakenduslikul suunal turundust, keskendudes peamiselt reklaamile, veebiturundusele ja e-ärindusele. Alates 2011. aastast on professor Kerem pidanud rahvusvahelisi seminare ka IAE Aix-en-Provence Graduate School of Managementis. Ta on nõustanud paljusid organisatsioone ning korraldanud koolitusi nii äriettevõtetes, kohalikes omavalitsustes kui ka MTÜdes.
Professor Keremi peamine uurimisvaldkond on tarbijakäitumine. Kerem on uurinud tehnoloogiliste uuenduste omaksvõttu, sotsiaalmeediakasutust, toimetulekut uuele valuutale üleminekuga ja teisi teemasid. Eriti pakub talle huvi toiduga seotud tarbijakäitumine ja see, kuidas turundus mõjutab laste toiduvalikuid ning kuidas toit kujundab inimese identiteeti. Kerem omandas Tallinna Tehnikaülikoolist majandusteaduste doktorikraadi.
Hind
470 €
Kursuse hinnale ei lisandu käibemaks
Osta pääse kursusele
Võimalik tasuda mitmes osas
Küsi nõu meie spetsialistilt
Olen siin, et sind aidata! Saada oma küsimus e-posti teel.

