Katri Kerem

Katri Kerem

Katri Kerem

MA õppekava juht, turunduse ja kommunikatsiooni õppetooli hoidja, professor
+372 665 1382
Lisainfo

Katri Kerem on Estonian Business Schooli turunduse professor ning turunduse ja kommunikatsiooni õppetooli juht. Enne akadeemilist karjääri töötas Kerem suhtekorraldus- ja reklaamijuhina Eesti ühes suurimas hulgimüügiettevõttes. Lisaks on tal mitmeaastane töökogemus ka rahvusvahelises reklaamiagentuuris Saatchi & Saatchi. Ta on õpetanud Eesti ülikoolides nii akadeemilisel kui ka rakenduslikul suunal turundust, keskendudes peamiselt reklaamile, veebiturundusele ja e-ärindusele. Alates 2011. aastast on professor Kerem pidanud rahvusvahelisi seminare ka IAE Aix-en-Provence Graduate School of Managementis. Ta on nõustanud paljusid organisatsioone ning korraldanud koolitusi nii äriettevõtetes, kohalikes omavalitsustes kui ka MTÜdes.
Professor Keremi peamine uurimisvaldkond on tarbijakäitumine. Kerem on uurinud tehnoloogiliste uuenduste omaksvõttu, sotsiaalmeediakasutust, toimetulekut uuele valuutale üleminekuga ja teisi teemasid. Eriti pakub talle huvi toiduga seotud tarbijakäitumine ja see, kuidas turundus mõjutab laste toiduvalikuid ning kuidas toit kujundab inimese identiteeti. Kerem omandas Tallinna Tehnikaülikoolist majandusteaduste doktorikraadi. 
 

ETIS

LinkedIn